hej

hallåja! dagen har jag spenderat med hanna. vi åkte till rännö för att steka och bada. mysigt var de. förutom att vi hade två killar som va ganska vuxna som glodde på oss. ni som leker med mej, ni vet vad jag tkr om sånna folkisar. hehehe sedan åkte vi till mj. inte vet jag varför. men ja. nu är jag hos hanna. hon har ätit. molly är littan busig. hehe söt tjej! dom kollar på klipp från linas kvällsbok. haha! ivar är snygg. heheheh a men nu ska vi till dannes och köpa glass. tjocka.se men de får man vara ibland. tsss. skriver sedan när jag komer hem. mobiler har jag kollat på åxå. hittade några snygga. men nu har hanna bränna i rumpan så bästa jag slutar :( hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0