kaninisar

tjo! förlåt för dålig uppdatering. men jag vill inte sitta inne och blogga när man kan vara ute i perfekt väder. tror dom festa håller med mej. men jag vet att jag är lite dålig på att blogga. men då de är fint vill jag vara ute.
träningen gick bra iaf. varmt va de. men gick bra. sen direkt efter åkte jag till emilia. vi tog oss ett bad i tjärn. asskönt! jenny va med åxå. gillar jenny ja hihihi. vi va och kollade på hennes kaninungar! jag är käääääär! så sjukt söta. hehe dom pinkade..på emilia och jenny. inte på mej. hehe men bara för de måsrte emilia kleta lite på mej. typiskt henne. men de va mysigt och kul att vara med emilia. och lite jenny. for nog hem runt halv 11. ska nog vara med emilia imorgon.men inget är klart. men jag hoppppas.
nu kollar jag på sex and the city. de är bra, tkr jag hehe. lär sig något av de! nej jag skojade. men jag skriver imorgn bitti när jag vaknar. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0