klagoinlägg!

hej där lingon och blåbär. rimmar inte jag vet, ville bara ha sådan där humor som min mormor och jag brukar ha! på tal om mormor så tänkte jag åka upp till na' på jobbet imorgon. så hon inte känner sej så ensam bland alla gubbarna? snällt tänk jag vet! men jag gillar jobbet ja. härligt! men ja, hade ju träning förut. jobbigt, sprang riktigt mkt idag. härligt dock va jag som en sursnopp. hade lite ont i magen men nejnej ikke va det de. apbajs! tror mats tkr jag är en så kallad "bitch" men hoppas inte :P och efter som jag va en ruttensnopp gick de inte heller så bra då de va 1 mot 1 osv. i början gick de faktiskt kalas. menmen man kan inte vara på glatt humör jämt som tur är. men nu känns de bättre efter en skön dusch och parisare i magen. och jag måste ju berätta nåt som va så jäklarns äckligt! jag har ju laktos mjölk..min va slut så idag när mor va och handlade så köpte hon en åt mej. nu när jag skulle fixa maten tänkte jag ta en klunk mjölk( ja jag drack lite ur tetran ) hehe a och då känner jag hur de smakar satan! UCSSHHH!! då häller jag ut lite i slasken då är de stora klumpar som luktar satan! jag spydde ett milligram typ. fyfasen! men ja nu har ni mitt klagoinlägg hehe pos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0