klippa mej!?!

god morgon! håller just nu på att göra mej klar, dock vet jag inte till vad. ville bara fixa mej lite. hehe. jag hoppas jag får klippa mej idag. vill ha bort de slitna så de inte blir ännu mer slitet. ska höra med mamma om carina kan klippa idag. annars vet jag inte vad jag ska göra mer än träning ikväll. får hoppas att någon skickar ett fint sms till mej. helst vill jag att ni ska skriva som min kära mormor tex. ja, nej, ok, jajemensan, typ så:) hehe mormor <3 mej. jag är superstolt över rummet. dock tog vi inte bort möblerna. vi ska göra de lite längre fram. men är bra just nu! men nu ska jag fortsätta med mitt, inte bara sitta och skriva trams! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0