lilla vm

hej hå! kom nyss hem. har ju som sagt varit me hanna och alle för de mesta idag. när jag varit hos hanna ett tag for jag och alle hem. vi skulle äta och de. sen for jag till thule. ville vara lite med mormor och se hur det går inför lilla vm. härligt att lilla matfors kan ha en liten cup varje år. verkligen super kul heheh. a men de va bestämta att jag skulle följa med mormor hem men hon skulle till inger och dit ville jag inte följa med just då. så jag stannade kvar med hanna,alle och tjejerna. alle och jag va ju ovanligt busiga. vi brottades slogs å ja fy va vi höll på. men kul hade vi. bli inte sur hanna! tsss. a jag hade ju kul med hanna åxå solklart! a men sen gick jag hem för mormor skulle hämta upp mej. så jag följde med en stund dit. hände inte mkt. trodde jag iaf skulle få en sån där gossig kram av christina men ikke sa nicke. va ju lite synd för jag har saknar den tanten kan jag ju säga =( a sedan skjutsade tova hem mej på moppen. hehe älskar att åka. ska tvinga na att skjutsa mej lite varstans :) jag tycker så hemskt synd om mej och emilia! vi ska stå i en liten jekla kiosk i fyra och en halv timme?!? hur lysande låter inte de? jag kommer seriöst ha dödstråkigt. tur har jag emilia. så min dag är därmed förstörd. menmen. så förvänta er inte nå bloggandes förrän sent på kvällen! har ju sett att jag faktist haft 19 läsare idag! helt otroligt!  trodde jag hade typ 3? haha blev glader i choklader då kan jag säga. men nu ska jag ta på mej min nattmössa och sova! hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0