med maja!

hej och förlåt för en dålig uppdatering men jag fick en ordentlig sov morgon. 11.46 råkade jag vakna. men skönt vare. sedan halv 1 for vi plus majsan till badhuset. vi va ensamma typ i en timme askul!sedan kom de lite fler. jag va med maja. allärt filure dedär. hahah a så nu sitter vi här, maja läser hitta nemo boken. snart har jag sista träningen inför ljusdal. pepppppp. aja så direkt efter ska vi se på p 95-96 matchen mot damerna. jag hejar på båda kanske lite mer på damerna men ändå på killarna för alle, calle joela och alla domdär spelar ju så lite måste jag ju heja! a så de blir en liten trist dag idag. typ 2-3 inlägg bara. menmen de får duga för kan inte vara bloggtokig jämte helr. heheheh a men nu ska jag och maja leka vidare hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0