melker

haha jag glömde berätta en hemsk men rolig sak! när jag va med malin hade mamma ringt. så jag ringde upp na. haha då berättade hon att melker hade försvunnit förut. han skulle hämta en glass och sedan förvann han bara. robban va då hemma ensam med barnen så han började leta som en tok. ropade på han men fick inget svar. han blev superorolig solklart. så han ringde mamma i panik. han letade överallt. men hittade inte pokjen! sen till sluta när mamma kommit hem och de hade letat en stund hittade dom han under bordet..fast robban kollat där. men där satt melker och åt smör! gott tänker ni nu va!? jo mumma. haha så nu har robban lärt han att om man ropar på melker skulle han pipa så man hörde han då svarade melker såhär: ja, så jag ska alltså låta som en råtta? haha! förstår inte vart han får allt ifrån? knöppjök. haha men nu vet ni de åxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0