norra berget

hallåja! kom nyss hem. har varit på norra berget med mormor och familjen. väldans mysigt va de! jag skulle vilja jobba där när jag blir stor. supermysigt!
igår hade jag de mysigt åxå. jag emma och malin skulle vara hos emma för att se på matchen. så vi for på ica och sklle handla gotta. när vi skulle cykla hem. elr jag och malin för emma fick skjuts av thomas den rackarn! a så spöregnade de och ååskade. ehehe. men de gick bra de med. blöt blev vi ju men de gick. sedan kom vi till emma. fixade lite inför matchen och gick ner och kollade. dom började busa som nå tokar haha! vi hejade på spanien solklart! sen lite innan halvlek slutade tv:n att fungera. ahha vi fick damp! men sen när den böjade igen fick vi igång den! så vi kollade och gud vilken match! ni som såg den fattar! spännande va de till 10000! spanien vann ju! vilket va bra. så jag for nog hem runt halv tolv, tolv? men kul hade vi! ränsa näsan fick jag göra åxå! genom att lukta på 7 helvetes starkt klor hehehhe.
nu sitter jag och väntar på johanna westin! ska bli superkulish! heheh. bada kommer vi nog göra. prata och bara busa. sen ikv har jag träning åxå. idag är jag inte lika sugen påde haaha!menmen. de går nog bra de med. skriver senare vad vi gjort och de. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0