nya matchställ <3<3<3<3<3

helloj! kom nyss hem från mormor. följde med mor när hon skulle dit. måste ju passa på. aven fast jag ska sova där imorgon. hehe iaf. träningen va tråkig. vet ikke varför, den va bara tråkig utom en sak. men de vet bara jag och emilia om. elr nej men ja vi tyckte de va lite roligt och fult. hehe lite orolig är jag åxå. tomas sa att jag va en självklar att ta straffar på ljusdal. vet inte varför men de är väl för att jag aldrig fått lägga en straff i 96 laget. får hoppas på att de inte blir några straffar! ulrika kom med dom nya matchställen! gissa om man blev glad! dom hade fastna i tyskland och skit. men nu är dom här. supersnygga! ska visa bilder nedan sedan. imorgon far jag och familjen till leksand sommarland. ska bli kul. va länge sedan jag va där. tror melker va nyfödd elr så va han inte ens född. hehe emn kul ska de bli! kommer knäppa kort. men jag tror jag kommer lägga upp dom på söndag elr värst av allt på måndag. eftersom jag är i leksand imorgon och åker direkt till mormor efter de, och sedan på söndag äre ju hund utställning i söderhamn vet inte när jag kommer hem från de. men jag tror jag kommer lägga upp bilder på söndag. blir nog ett jätteinlägg. två rättare sagt! men nu ska jag se om de finns någe skoj på televisionen! vi hörs på söndag! önska mej lycka till!



hela stället! blev littan trångt så fötterna fick följa med...



kommer ju bli världskänd i denna tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0