nya prylar!

så är hemma nu. gud vad vi skrattade nu i slutet. hehe vi kollade igenom alla bilder. jag tror vi bytte roller. jag brukar vara oseriös och hon seriös. nu va de tvärt om. hehe men de blev bra bilder. de såg ni ju själv! ska nog tillbaka dit om en stund. om emilia kunde. annars får jag väl göra någe annat. juste ska visa bilder på de jag köpte idag åxå. kan göra de nu.


   bh från h&m...finare i verkligheten!


väska från ginatricot!


nytt fotskydd från team sportia


haha måste bara berätta! när jag kom hem stod mor min och stekte fisk. hehe sedan när vi började äta och de så sa hon efter en stund. åh..de va varmt att steka. och steka för mej betyder i förstahand att ligga ute och steka i solen. så jag ba, jasså har du legat och stekt? sedan fattade jag ju så vi satt och apgarvade typ. hehe de va skoj! ska lägga in bara bilder på de vi knäppt på så de komer en sjuhelvetes bildbomb skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0