packning

hallåers!

har försökt packa ner allt nu inför ljusdal. men vissa saker är fortfarande i tvättmaskinen. så ska försöka trycka ner de sedan eller om de blir imorgon bitti! men nu har jag lagt ner jobbet med packningen. sitter istället och pratar med emilia och antonia. antonia ska ju åxå till turkiet/alanya före mej så då måste man ju prata lite hihih! såååååsnäll. önskade lite att jag åxå kunde vara 16 så skulle jag flörta me na' så vi kunde bli riktigt bra kompisar.hehehe men ja. vad ska man göra idag? resten av familjen ska till badhuset igen för att träna barnen. kommer nog gå bra. jag kommer dock stanna hemma. måste packa, och duscha inför ikväll. kommer nog bli ett inlägg till innan jag far. kommer inte fokusera på bloggen nu när de är cup! kommer bli härligt att fara iväg och bara springa av sig allt, i nya matchställ och allt! kommer bli apkalas dedär! träffa härligt folk kommer jag göra med! åhhhh. men nu ska jag se om de finns nåt mer jag kan göra. hade tänkt att jag skulle fara och mysa med min alice en stund men kom på att vi skulle till stöde. så nu får jag kanske inte träffa na förrns på lördag :( kanske kan följa med till mormors stuga på kvällssidan om de går. älskar dom småstugorna. kommer kännas lite konstigt att sova i en skola på ljusdal när man alltid sovit i stugan. men de blir nog bra ska du se. hehe men nu ska jag digga hannah montana!


Kommentarer
Postat av: Gina

hahah du och din hannah montana :) <33

2010-07-29 @ 13:23:01
URL: http://ginasehlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0