Påväg hem!

Så. Nu är vi på väg hem. Vi va tydligen i bollnäs! Men de hål ju bra de med. Mysigt ställe va vi på. Dock gick det inte riktigt som vi ville. Vi hade lite ont om tid så alice hann inte riktigt vänja sig. Men hon fick allt bra utom att hon gick lite slarvigt. Men kurt som va våran domare fattade att de inte va min hund Hehe. Men han tyckte hon va fin och duktig ändå. Vi träffade en norsk kille åxå. Han va super snäll och trevlig. Han tyckte alice va söt och snäll. Han skulle ställa ut sin hund. Haha jag tyckte han sa att hans hund va lite kylig men han menade tjurig :p Hehe men den va söt den med. Nu har vi nyss åkt från skogen. Vi stannade mitt i skogen och åt, riktigt mysigt plus att vi skämtade. Kottarna attackerade oss:( skrattade gjorde vi iaf. Kul man kan ha med 2 tanter Hehe. Men nu ska jag kolla om man kan läsa kissies bloggför de går inte hemma på datorn . Så vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0