rubrik apa!

hejsan! vaknade vid 10.10 imorse. elr ja mamma väckte mej då.. gick direkt och duschade. varmt och mysigt. sedan kom mormor,gina och alice ♥ så jag umgåddes lite med dom. jag och mormor pratade om att jag snart ska på utställning med alice igen. ganska långt bort va de den här gången. fast de är inte förrns den 18. elr ja en vecka. men jag börjar längta lite. har aldrig gjort de. men eftersom jag fick mina första rosetter sist då jag kom 4 så känns de som att jag verkligen kan dehär. och jag tkr de är riktigt kul när jag väl är där. vilket är bra. dock är jag alltid apligt nervös. får aldrig bort de! men de lönar sig. sedan for jag till hanna. vi gjorde inte så mkt alls. bara umgåddes. cyklade runt lite. träffade folk. sedan for vi hem och åt. grillat va på beställning. supergott. efter maten hade jag aptråkigt..men tack malin! hon kom med förslaget om att vi skulle åka och bada. haha bättre än ingenting. va ganska varmt dock hade jag glömt handduk. hehehe men de löste sig de med. sedan ville malin ha gotta så vi for på preem. haha köpte popcorn och nå godis. sedan träffade vi min fulla granne dennis. va ju väldigt trevligt. *bskurgfusbnj* hehe a sen for vi hem till malin. va lite me busiga ludde. haha. vi ät upp allt och sedan ville oscar vara med oss men sedan fastnade han vid tv så då åkte jag och malin och gungade och busade. riktigt mysigt. sedan följde malin med mej en bit när jag skulle hem. ahha då träffade vi emma som hade varit ute och cyklat alldeles ensam ganska länge haah! stackarn! så hon åkte hem med mej. sedan fastnade jag här. ska skicka bilder till emilia åxå. så hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0