rubrik

hej mina vänner! sitter just nu och finderar som bara den..fast jag vet inte riktigt vad de är jag försöker komma fram till. men det kommer nog snart. jag är otroligt sugen på att knäppa riktiga sommarkort! problemet är ju att jag har bara e digitalkamera med 10.1 mega pixel. visst den är bra men bättre med system känner jag. vill ha en tills nästa sommar så jag och emilia kan gå på fotokurs elr va de va. riktigt sugen på de faktiskt! hittade en klänning som jag måste ha haft sen jag va 7-8 år? kan ha den ännu men dock för kort. funderar på om man kanske kan ha den som ett linne. får C hur D blir med D. läste en blogg nyss. en tjej som varit i turkiet, alanya dit vi åxå ska. såg så OTROLIGT fint ut på korten hon knäppt. snacka om att man längtar nu...på tal om de. ni som kommer vara med mej nu under sommaren. jag kommer vara PANK! vill inte handla en massa onödiga saker även om jag skulle vilja. men sparar pengarna till turkiet. känns som att jag kommer vilja leka lite kissie i turkiet. så därför kommer jag vara en riktig snålis. tråkigt jo jag vet men sådant är livet. hehe nu jagade jag nog bort alla mina vänner. hoppas inte. hehe men nu tror jag att jag ska ta mej ell äpple så jag blir littan gosig hhehehe. hejs! jag tror jag ska bjuda på en bild från igår åxå!

 

ser ni fiskögat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0