städtanta

så..äntligen! jag måste ha städat i 3-4 timmar! bara att rensa garderoben tog 2 timmar. men då fick jag ju bort 2 stora sopsäckar med kläder. så nu är de snyggt i den! men jag va ju med hanne idag. vi hade de kanonkul! vi va ju som sagt på badhuset. inte alls mkt folk. va typ bara fritids där. vi bara myste på med m,m och e. va faktiskt kul. melker kunde simma halft men va superduktig och ester kunde flyta och cykla med benen. haha. sedan åkte dom hem. och vi stannade kvar. sen vid halv 5 kanske gick vi upp. skulle basta men fy va varmt de va så de sket sig. sedan gjorde vi oss klara och sedan kom robban och hämtade oss. då kom jag på att jag höll i skåpnyckeln. heheh så sprang upp med den. sedan kom vi hem och ganska så fort kom elin och hämtade hanne. sedan åt jag och gick upp för att städa. efter 1,5 timme kom farmor och farfar. sedan har jag bara städat tills nu. har duschat åxå. men bara tvättat av mej. nu ska jag snart se sex and the city. skriver mer imorgon! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0