under emilias dator

hejhej!

jag är med emilia för er som inte visste de, heheh vi har gjort saker som man kanske gjorde vid 6-års åldern. men oj vad kul vi haft! underbart. vi har sminkat oss fullständigt galet men ändå nå himmelskt snyggt. vi har gjort frisyrer tex. nu ligger vi ed hårrosetter i håret. alltså gjorda av håret. supersöta. och nu ska vi musika lite och säkert äta ngt. vargar.se och ja. vi har käppt kort och dom kommer upp inatt eller imorgon som emilia skrev på sin blågg. riktigt snygg. hannah ontana lyssnar vi på åxå. underb! men nu ska jag tjecka till mobilen eftersom jag hörde att jag fick sms. skulle tro från hanna. hoppas hon inte är ***** på mej. då blir jag lessen. men nu ska jag fortsätta ha skoj med babisso. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0