photos

nu ska jag skriva om leksand! vi kom dit vid12 typ. började med att bada. va lite kallt i vattnet i början men sedan blev de varmt! jag och kurre åkte kanor som bara den! alla måste ha tyckt jag va världens tönt, eftersom jag åker med min lillebror men jag tyckte de va kanonkul haha. melker vettu. ska visa lite bilder på han från när han åkte karuseller. tex griståget. i varje kurva tjoade han till med ett tjejskrik och händerna upp i luften. ahha han åkte ensam på hela tåget med hahah! och sedan åkte vi parisehjulet. mýsigt vade! sedan åt vi hamburgare. va väl rätt så gott. vi lekte lite efter maten och så, åkte mer karuseller sedan började de spöregna så vi fick gå till bilen. alla va blöta. vi fick byta kläder på småttingarna. jag satt i underkläder. hehe med handdukar. tjiho här är man naken minsann! men de gick bra de med. på vägen hem stannade vi vid gammelfarmors grav och åt på donken. tog en ceacar sallad. vet inte om de stavas så hehe. men de va mumma! sedan somnade jag. hade riktigt ont i magen. åksjuk troja. för såfort vi stannade bilen gick de bort.sedan kom vi hem vid halv 9 då duschade jag sen åkte jag till mormor i pyjamas. vid halv 12 åkte vi till stan för att hämta tova. nu ska jag bjuppa på bilder!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0