bästatjejs!

hallå i skogarna! sitter med min bestis. heheheh har lekt med emilia idag åxå. badat i stor poolen min har vi åxå hunnit med. flera gånger. asmysigt. vi tog oss en prommis till ica förut för vi va så superhungriga. jag hade bara ynka 18 kr så för mej blev de en diet som hette duga. loka och ett äpple. dög ju de med. hanne och emilia tog sig en påse med sallad och bröd. såg jäklarns gott ut. heheh hanne köpte kladdis åxå. hur gott som helst men ojoj så ond! magarna på oss sprack! poff sade. så de måste ha tagit 20 min att gå hem. sen ska vi inte berätta mer... hehhe sen spelade vi vi i femman. lika kuligt varje gång. kung på de är man ju åxå. alltid.¨sen skulle millisen hem. så då passade jah och hanne på att bada igen. sen åt vi och badade igen men då va de så kallt så vi slängde i några droppar med varmt vatten så blev de kanon. fast kallt blev de ändå sen..hehe men jag har haft de kanoner idag med dom allra bästa! älskar dom verkligen. puss på er <3<3<33<33<33<<33<3<3 nu kommer en bildbomb från idag!









 



ja..kan ju se ut sådär när man badar och även gungar. men sådant får man bjuppa på ibland. elr hur flix :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0