igår på gf

jag vet att de blev ett inlägg igår..men jag orkade verkligen inte blogga. dödstrött! a men iaf. jag och emilia tog 14.20 bussen in till stan. va där 3. så vi började med att gå på stan medans vi väntade på frida. jag började shoppa solklart. ska visa att sen. a sen blev vi lite hungriga så vi gick till donken. tog oss en liten burgare. sedan så mötte vi frida. så vi gick ner till karusellerna och åkte en karusell. den va rolig hehe. jag åkte bara den. dock kostede en förmögenhet att åka och sedan fanns de ingen som lockade. sedan åkte frida och emilia en som inte jag ville åka..skriver inte varför. heheheheheh pinsamt! sedan gjoprde vi inte så mkt mer. lite ont i huvet fick man av allt ljud. alla karuseller hade egen musik plus att de va några som sjöng på scen , så de blev rätt mycket ljud. sen är de ju asmånga som röker. luktar bajsapa. lukten fastnar jämt i näsan när någon röker. a men sedan bestämde jag och emilia att vi skulle ta 19.15 bussen hem. men de va en liten stund kvar så vi kanllade oss in på stan igen. hann gå på ur&penn sedan började dom stänga haha! vi va nära att missa bussen med hehehehe. men de gjorde vi inte. elr de va jag som trodde vi höll på att missa den. sedan va man något trött. jag kom hem och bytte om för att sedan fara till hanna som jag hade lovat. myste där en stund sedan for jag hem. ska visa lite bilder från gf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0