alice (L)

jag bloggar inte så hemskt mkt just nu..har varit hos mormor den 1 kanske? a men vi har varit ute på en lång mysig promenad.i skogen ahah jag och mormor pratade blommor medans gina gick 10 meter bakom och knäppte kort med min selofon. alice gick lös och blev helvild att vara lös. hon tyckte de va mysigt alltså! sötbebis! a men vi va ute i minst en och en halv timme! brade. nu är jag hemma en stund. ska ta med mej lite kläder och sen fara iväg till mormor igen. ska sova där. mamma ska slipa och tapetsera här uppe. och de skulle hon göra lite efter 8 tyckte jag hon sa. så jag fick två alternativ. så jag valde mormor. hehe. jag har suttit och räknat myggisar på hela kroppen..kom fram till 14 st. huga mej! haah nejdå! men nu ska mor min få göra flätisar i håret mitt hehe. hejss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0