birsta

men hallå! som hannes mamma brukar säga. idag, elr rättare sagt förut åkte jag och mor till birsta..hehe a va faktist mysigt! fick med mej lite grejer hem: 2 pack örhängen från ur&penn, nattlinne från lindex och en prickig t-shirt/tunika från monki, tack för de mamma! sen fick jag ju lite andra saker inför cupen. blir askilas! håller fortfarande på att försöka packa..jag tänker bara ha med mej en väska. och en påse. de är ju bara över en helg! menmen vi får försöka trycka ner allt! kommer nog gå om jag inte ger upp! johanna westin MÅSTE jag träffa ni i helgen åxå! de va ju aplängesen! juste jag vet inte om jag ska ha med mej kameran? eftersom vi inte skulle lämna värdesaker i rummet? aja vi får C hur D blir med D! men nu ska jag trycka ner littan mer klether ! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0