godmorgon!

 

hallå där! nu har jag vaknat och äte frulle..så jag lär väl gå och duscha snart? jo jag måste nog göra de..men innan ska jag berätta lite mer tokiga saker om igår! haha jo men vi gick ner till fridas brygga och skulle knäppa kort där. då hittade emilia en fågelskit. den stog typ rkt upp i de vilda vädret?! haha a och sen skulle vi gå upp igen. då stukade jag min trasiga fot. IGEN hehe. a så den är något svllen och brun nu. men heter man julia mårtensson så gör man! och hanne den busen hade gjort en nu header!! och jag är med! jesus amalia! men gulligt ändå att hon ville ha med pippisnetand i sin header. HAHA. a men jag kan bjuda på två bilder till från igår tkr ja :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0