hudik cup!

ja har ju haft cup i helgen! gick faktist rätt så bra även om vi inte vann.

fredag: vi kom dit runt fyra troja. började packa upp och fixade. sedan skulle vi äta middag efter de match mot ope if. vi vann med 2-0 riktigt bra va vi..fast jag spelade typ inget..surapan sparkade mej på knät :'( så jag har littan ont men de är bättre nu! a men sen åkte vi tbx till skolan och skulle duscha! jises vad folk! a men sen sov vi!

lördag: vaknade runt 6..vi gick ner och åt frulle. smaka bajs. sen gick vi upp och fixade oss för match. första mot VASALUND emilia! a men då gick de ju inte alls bra..5-0 blev de till dom. vi kunde varit bra nog bättre än vi va! sen andra mot heffners då va vi super och vilken spänning vi hade i publiken..haha alla skrek och tjoa och när vi gjorde mål stog typ alla mammor och hoppade. sådant gillas! a men de blev iaf 2-1 EMILIA! ahah. a men sen mötte vi sidsjöböle. spelade sämre men alla va otroligt trötta..så de blev 1-1.men vi va inte dålig förde. a sen åkte vi tbx till skolan och åt åde. sen somnade dom flesta riktigt snabbt! elr ja alla gjorde nog de faktiskt!

söndag: vaknade runt halv 7? a men vi åt frulle samma skit igen! gick upp fixade oss..alla va riktigt trötta må jag säga!haha a vi skulle ju som sagt möta gulliga lilla alnö<3<3<3<3<3<3 hehe a vi va duktig där med även om vi förlorade. jag fick träffa på min kompis "ryggsäcken" hon svor åt mej på planen :( heh menmen jag skrattar och hon tar åt sig så är de jämt :) mamma sa att de vA några som hade sagt att jag såg ut att vara riktigt förbannad och gick på så dom flög. hehe ovanligt! sen for vi till skolan igen och städade åde. sen åkte jag gina och mormor på donken. och efter de blev de dollar store. för andra gången. hehe va där i lördags åxå. och köpta sammanlagt: 2 ringar ett armband 72 hårspännen, snoddar, borste och flipp flopp. nöjd är jag :) kulkul har jag haft med tjejerna åxå!v men nu orkar jag inte skriva någe mer. hehe puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0