i 5 min älskade jag tvål!

hellllllu! idag vare ju sista riktiga skoldagen..riktigt skönt! jag försov mej imorse pga att jag är så hemskt trött :') hehehhehe. men jag hann ju iaf. tack vare mina starka ben och en snabb cykel(Y) haha a men vi fick städa ur skåpen..befrielse må jag säga! tssss. nejmen a sen vare ju spanska och då skulle jag liv och jenny på ica med antonio för vi skulle köpa glass och sånt.sista lektionen med antonio, lite skönt men sen kommer jag väl inte kunna fjanta mej lika mkt :( nog om de. efter vi hade fikat sa jag hejdå till antonio och önskade han lycka till nu när han ska börja på en skola på gotland. då jävlar tog han min han och pussade den! inte många som får de av sina lärare! nejmen jag skoja! jag fick panik sprang utdärifrån raka spåret på toa och stog där med tvål och vatten i 5 min. höll på att dö. äckligaste jag varit med om på länge! amen sen cyklade jag hem med tova hon skulle hem till oss och beställa tandblekning ? aja då hade mina skor komme. älskar dom! inte som vanliga gladiatorskor utan en egen stil. blir fint skaduse! a nu har jag nyss äte tacos..weard för de är ju bara tisdag men jag klagar inte :) sen ska jag på thule och träffa westin som va så länge sen jag träffade , ska nog tid med thoran. mor min kanslke åxå skulle dit, inte vet jag vf men visst :) a men nu ska jag fortsätta lyssna på sean banan :D kieeesss

Kommentarer
Postat av: hanne

hahahah :D

julia <3 antonio ?

nej då :D

hanne <3 julia :D

2010-06-08 @ 21:27:58
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: jenny

usch vad äckligt "/

han är verkigen konstig han.. :P

2010-06-09 @ 21:05:27
Postat av: Anonym

ja hanne! du hjärta mej..inte nån jefla kanibal med gropande kiner!



jenny han är helt neurtal!

2010-06-15 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0