issa,malin och ämilia!

ja hej hopp! idagens va jag med issa,malin och ämilia. jag och emilia mobbade varandra ..lite som vanligt. fast jag gillar att bli mobbad av henne.för jag vet att de är alltid jag som äger na'. tyvärt emilia.men du lyckas inte så ofta:( hehe nejdå jag skojsar lite bara :* men vi hade en helt okej dag. issa hade ju får tage bort gipset åxå. måste vara otroligt skönt! amen jag tyckte emilia va lite tokig när vi skulle cykla..haha amen hon satt på pakethållaren. vi cyklade på henns LILLA cykel:) amen så skulle vi cykla upp och ner från backar, a och då när vi åkte ner höll hon i sej i min navel:') myspys tkr ja! tyckte nog hon med om jag inte har helt fel:) heheh. och sen hoppade vi matta. malin gled så hon ramlade och jag dog. :( häho så malin blev sur på mej och hoppade på mej. då dog jag ännumer. men sen återupplivade emilia med :) turde. a men nu orkar jag inte skriva nå mer för idag.. elr jo lite till.. vetni? jo de är 74 dagar kvar innan turiket :D längtar! och idag fick jag veta en sak..men jag säger inget ännu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0