skolavslutningar!

åh herregud va skööönt , äntligen sommarlov! började med att jag klev upp och fixade mej lite sen åkte vi till min avslutning..fatttade igentligen inte varför vi skulle dit? sitta på en bänk och se fina ut..? hehe a men de va mysigt..bea sjöng! faktsiskt riktigt duktig för att vara bea! fin låt varde åxå. sen åkte vi hem till oss och fikade. fast jag och mormor hann inte fika så mkt för vi skulle på tovas avslutning. hehe hon hade min klänning som jag sydde på slöjden i 6:an :P kul! amen 9 c+d :s avslutning va ju superfint och hemskt! maja lindgren sjöng superfint och så i slutet av låten började hon grina, åh jag dog! a sen va de ju andra fina uppträdanden..men sen kom amanda qvarfort och sa typ: ja nu är de jag igen! jag skulle vilja tacka alla er som följt med mej hela högstadiet, alla lärare och min klass. en som inte har följt med mej så mkt alls men som jag älskar väldigt mkt är min pappa som bor 200 bla bla bla mil här i från så jag ska sjunga en låt för han.. typ så. han bor i tyskland men kom för att titta på amanda..jag och mormor storbölade sen skrattade vi åt varann för vi lät ju som nå..ja jag vet inte vad. men de va en jättefin låt och hon va åxå jätteduktig! jag vill aldrig sluta 9:an jag kommer grina som om hade dött. ja hua. och sen har jag träning! pissapa. orkar verkligen inte de idag..sen lär vi ju vara några st som ska hitta på något mysigt skulle jag tro! sen imorgon ärde ju match på wemberly kl 12 mot kovland. kulkul. sen lär jag ju vara med ngn :) a men hejs!

Kommentarer
Postat av: amanda

:')

2010-08-06 @ 23:55:40
URL: http://amandaqvarfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0