midsommar!

 

hallåja! idag är det ju midsommar..så glad midsommar på er allihop! idag vaknade jag vid 10 kanske? a men så började alla i familjen städa..överallt! blev fint här tkrja! jo men sen duschade jag och fixade mej. sedan for jag kurre och mor till berget en stund för att de sommarstången och allt. va lite tråkigt där så vi for hem rätt snabbt. mamma och mormor började göra iordning maten medans vi lekte lite..vi barn alltså! sen började de att regna..otippat? nej. så vi satt och åt ute i regnet.som tur hade vi tak över huvudet! gott vade! juste vi åt förrätt också! den va ju mummsi den med! och till slut blev de dessert. vaniljglass,maränger,jordisar och grädde..vi blandade de i en bunke. blev asgott! sen må jag ju säga att alla fick en riktigt stor kula i mitten av kroppen! vi åt som bara den! men vi gick ju inte ifrån bordet hungriga iaf! a men sen busade jag med alice en stund. älskar na'! sedan tog jag fram kameran och fotade lite, då solen hade kommit fram. blev nog några fina enar. ska kolla så lägger jag upp. nu är jag dödstrött. fast jag vikk ikke sova för jag vill hitta på någe kul..men de skulle jag ju bara kunna drömma om. tjillitjo! a men nu ska ni få littan bilder..eftersom de är midis! OJ JÄKLAR nu kom ösregnet kan jag ju säga!

 


 






                          blev inga värstingbilder just nu..de åskar och blixtrar så jag tog dom närmsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0