sjukling

ja hej allihopa! har inte bloggat så hemskt mkt , varit rätt så körigt nu , är sjuk å lite andra saker..
äntligen ska jag få gå på skolan , haha inte ofta man längtar såhär mkt som jag gör nu. varit hemma från fredag tills idag tisdag. fast jag är inte helt frisk. hostar fortfarande och halsen är väl snart färdig. vi hade ju match i söndags i skyttis. martin kom dock inte. men jag träffade cassandra och hennes cooliga mamma och hennes nya lillebror. sist jag träffade henne bar hennes mamma fortfarande på han :D haha han va ju supersöt :D nu till matchen: vi va ju som sagt 8 spelare. 7 utespelare och sarah i målet. 2 av oss va typ sjuk de va jag och emilia. vi mötte övik och dom hade typ 3 femmor. haha. blev 7-2 till övik men vi spelade faktist bra bara att vi va lite trött. jag gjorde första och issa andra. de va lite roligt för dom ropade upp namnet på assisten och målgöraren och hur många skott vi hade på mål:) när dom skulle ropa upp emilia att hon va med och spelade blev de lite tokigt: emila :) haha men nu ska jag ... göra ngt annat.



adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0