va ska jag skriva?

hejhopp! idag har de inte hänt så mycket. mest tråkiga saker. oj juste hanne jag tkr din hello kitty tröja va jättesupergullig! melker hade nog snott den va dej om han såg den :). vi skulle välja om på elevens val. jonas kom fram till mej och ville att jag skulle välja bollsport, vi skulle ha mest innebandy, vilket är bra men han ville dels att jag skulle ha skotträning. inte vet jag varför men han frågade om jag ville. jag skjuter inte bättre än va killarna gör? och dom kommer ändå inte vilja lyssna på mej? tönten från matfors nummer 1! haha gud, hoppas vi får träna extra mkt skott på träninge ikv <3<3<3 jag älskar innebandy finns inge bätttre <3 hahah :) och juste... underbart att killarna har börjat komma in till tjejernas omklädningsrum och kollar in :) själv är ju jag seg på ombyte. nej , nu går vi inte in på de helr :) och emilia dra lite på smilebanden nu! de gillar jag!
nej nu måste jag börja byta om. fast jag måste bara få berätta att jag mandi och albin tänkte ha myskväll hos mandi på fredag hoppas vi kan de :) säknar dom människorna lite :) jag tror att albin är lite sugen att vara med mej åxå :) ego jag är haha :)

P.S skulle skriva lite fjortisaktigt nu när jag är en levande fjortis ?!?!?!


adios

Kommentarer
Postat av: mandi

pratar med mamma sen

<3

2010-03-15 @ 18:40:16
URL: http://maandins.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0