kom ut

hallojsan! ja idag var ju kom ut för oss, hihihi jag tyckte de va kuligt , fast mest kanoting :D haha jag och johanna va faktist ganska bra!!!!!!!a sen va vi med surtanten och då blev de genast tråkigt.. a men de va kul ändå hehe. a men nu är jag hemma iaf. ska på träning sen åxå. skönt! hahah så typiskt, jag och mormor tänkte att vi kunde ju vara med på matfors hundutställning ist för dom hära stora där de inte går så hemskt bra, a och då är den såklart på lördag då vi har match åxå , ahah a men jag hinner :) för matchen är före :) kul klördag iaf hoppas ja :) sen kommer johanna till mej, hihihihi kul :D a men nu ska jag och ester fortsätta digga musik från spotify, ser sjukt rolig ut ungen! huvet borde lossna vilekn sekund som helst! haha a men vi hörs ikl elr nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0