kvällen!

å herrejösses vilken kväll! otroligt rolig och mysig! först va de bara jag johanna alle och hanna, jag och johanna va ju något knepa! haha aldrig varit med på maken! a ag och johanna pratade lite på skype med nån freddy från skåne, medans dom andra två låg i sängen och myste! ska nog inte gå in riktigt på detalj.. hehe men a. sen kom joel, vi lekte lite, johanna höll på att göra nån frisyr på mej, haha a och jag satt vid datorn och pratade med john! hehe oups! nej jag skoja! a sen kom calle, och sen till slut albin! blev nå jävulskt varmt där i alles rum! sju pers! ojoj hehe men a sen gick vi ut lite för de blev så varmt, då gick vi ner till hans brygga, då skulle joel trixa med nån grej, såklart! a men hela hans sko kom under vatten , nöt! haha amen sen for vi flickor hem för jag har ju match och dom andra skulle bara hem :) men de har nog vare den bästa kvällen på länge! kommer nog mer ;)
 a men nu ska jag sussa! hejs!

Kommentarer
Postat av: a, emilia :D

a, men va kul att de va kul. :) a, tycker inte du att du skriver "a" lite för ofta? a de tycker jag! a men de gör ingenting. a eftersom jag läser din blogg ändå. a, men nu ska jag gö nåt annat. a men vi hörs då! <3

2010-05-30 @ 11:14:45
Postat av: julia

a men puss då emilia!<3

2010-05-30 @ 21:47:42
Postat av: julia

a men puss då emilia <3

2010-05-30 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0