äckel korv snopp

har nyss äte mat. HATAR KORV. asäckligt. en limpmacka var däremot gott! hehe. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt 6. ska på fotbollsmöte på thule. får höra vad dom säger. annars var dagen helt okej. idrotten va en elevlektion, moa otti och albertina hade i den. rätt kul ändå. jag malin och emma hade grymt roligt! emma var riktigt peppad! tjoade på som aldrig förr tänkte jag säga. och jag sa de också. jaja. annars har jag inte gjort mycket. jag och malin gick med lena till biologisalen och hade lite matte. tränade lite inför provet på onsdag. vi gjorde de av ren vilja. ingen tvingade oss om de va de ni trodde. sedan gick jag hem. pratade med L. så nu sitter jag här. ska göra några mattetal tror jag. och spanskan måste jag ju göra åxå. aja. hörs väl mer ikv.


imorgon kommer ni bara kunna nå mej på mobilen. är på volleyboll DM i alnö. vi tar hem de. tror ja.. hehe hoppas iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0