åh :(

skolan idag har varit rätt kul! mkt skratt och så! dock PINSAMHETER dårå. men haha. han pratade ändå med mej. känndes lite skönt. men som sagt. de va ju snöbollskrig INNE på skolan vilket va läskigt,busigt och ont. hehe. fick en på rumpan och en på bröstet. AJ säger jag då. hörde hur dom skrek "sikta på pattarna". kul dom hade då. fast ne. olle, haha. gud va jag gillar killen alltså! bara man ser han skrattar man åt gossen! han fick en boll rakt i ansiktet och i munnen. STACKARS LITEN säger jag bara. fast visst skrattade man. men tyckte ändå synd om han! matte diagnosen gick SKIT så jag tog hem matten nu för att träna inför provet på tisdag. ska FAAAN ha G. mycket stora bokstäver nu märker ja. men de är för att jag är orolig. ska snart få tandställning. skulle kunna grina. ångrar mej. vill inte ha de. men känner att jag måste. ALLA. nästan ALLA kommer mobba mej om jag har otur. kommer se värre ut än vad jag gör nu. åsså måste jag ha de i flera år. KYSS ME I SKROVLE! åh. menmen. ska inte vara deppig för de. ska försöka göra de så bra av de som möjligt.
men iaf. mamma hade köpt vinterskor åt mej idag. tack mamma! (L) bidde ett par varma, ludna kängor. som alla andra har. WANNABE lixom. men de skiter jag i. vill jag ha dom så ska jag ha dom. och de fick jag. blev man ju lite glad iaf. nu ska jag fika, kika lite till här på makkapären. sedan ska jag plugga NÄSTAN resten av kvällen. blir ingen träning för mej ikv och på fredag. ska vila inför matcherna på söndag. lika bra de! aja, vi hörs väl!

Kommentarer
Postat av: sanna

ja tror han hatar mej nu..

2010-11-10 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0