alice och jag <333333

sitter hos mormor med alice intryckt vid benet mitt. NAW. sötis or what??? assöt tkr jag. mormor är inte hemma, hon skulle skjutsa åsa någonstans, känns alltid tomt när inte hon är hemma i sitt hus lixom. menmen. jag vet att hon snart kommer hem.
iaf. ska nog sova snart. är trött. ska upp halv 9 imöra. ska jag nog klara hoppas ja. känner på mej att vi vinner minst en match imorgon. SÅ JÄKLA PEPPAD. jag har ju bakat åxå. äppelkaka. mums. saftiga va dom åxå. då kanske dom går åt lättare åxå. hehe. men ja. nu ska jag och brallan se tv innan vi slumrar till! vi lär väl inte höras förrn i morgon kväll om inte jag ska plugga då. i värsta fall blir de på måndag. jaja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0