BODA BÖRG

allt känns aningens lättare nu! känns skönt de! tog mej en promenad för att fundera och så. de va åxå skönt men lite kallt. sen ville hanna prata så de va bara att knata och möta flickan de. sedan efter ett tag gick jag hem och hon hem till sej för hon skulle leka med mallan hon. när jag kom hem badade jag. juste såg lite på "så mycket bättre" sen badade jag. ja de va ju skönt de med xd ehhe. så nu ska jag bara slappa, fundera på vad jag ska ha med imorgon till BODA BORG FIFAN. alltså jag kommer dö. jag är lätt skrämd först. sen kommer de gå bra hoppas ja. haha. jag är ju inte rädd för själva spökena uten de är mer om dom gömmer sej och hoppar fram. då kan jag gallskrika lixom. de vill vi ju inte, att folket ska få tinitus! nejnej. menmen. ehehhe. nu ska jag se på jersey shore. kommer inte skriva förrns imorgon kväll. om jag orkar. men de gör jag nog. hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0