dryg chej här

träningen sög. inte själva träningen, utan de va bara inte min träning. less blev jag. jäkla kottar. hehe. sedan efter de skyndade jag mej hem, bytte till varmare kläder, sedan stack jag ut. hade snöbollskrig med mina kära klasskamrater. JISES va kul vi hade. malin ägde ju på att mula. haha. erik va köng på att brotta ner. den kotten. han va ju fasen brutal. ture och räkan va mest på sidan och kastade lite då och då ahha gosisar. lh, vilken tös. jag dog varje gång hon for ner i diket. HAHAHHAHA. på de sättet hon ramlade på. jag råskrattade. hanna kom åxå. haha. hon kom ju in i leken riktigt hon å. a alltså de va ruskigt kul tills alla va trötta,blöta och kalla. då stack vi hem. så nu har jag duschat och druckit varm choklad. mys de. nu sitter ja bara och degar här. fast de va ju lite mys de med. lär nog sitta här ett bra tag till. prata med härligt folk. hehe. juste kom på att jag lovade erik att skriva nåt fint om han, hur ska jag formulera de? juste, vi va ju pärls. eller hur man stavar de??? aja. nejmen de lät ju lite smått tråkigt. vi säger att han är min prinsessa. <3<3<3<33<3 för de är han ju. biffiga prinsessan. de lät gulligt. hehe. jag längtar tills på söndag. fatta härligt! TVÅ JÄVLA MATCHER. jag ska spela skiten ur alla. utom dom i mitt lag. hehe. nej nu ska jag sluta dryga. ska sova. fast jag kommer aldrig kunna slita mej från msn nu heller. <33333

Kommentarer
Postat av: lina

åh men det lät ju askul. fy va fint att ni vet hur man leker än, hejja er.

2010-11-13 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0