ERIKSHJÄLPEN HERE I COME! fifan

nyss duschat. orkade inte tvätta håret. måste vänja de vid att inte tvätta varje dag. lika brade. nu ska jag skynda mej att blogga för vi tänkte åka på erikshjälpen AHHAHAH. men de blir nog kul. kanske hitta nåt pyssel som jag kan pyssla vidare på. du vet vad jag menar mormor! får väl se om jag hittar nåt annat skoj! spela roll om de är begangnat! tycket de ska bli kul ja! haha. om jag hittar nåt lägger jag in bilder sen. JUSTE. ni ska få se höstbilder åxå som jag varit ute ocj knäppt. men de blir sen de!

OTTII!!! jag vet att du läser min blogg. så nu frågar jag här. dendär boken du läste senast på skolan. va de din bok? eller har du lånat? jag vill GÄRNA läsa den ja! verkar vara den bok som jag gillar! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0