flumm

träningen va tråkig..för emilia va ju inte där. måste ha med henne. annars gåre inge bra för mej. menme. gick ändå helt okej. nu har jag nyss badat och ska snart sova. är nå jävulskt trött nu när man är med momma. haha. sitter som nå dönickar i stolarna på dagarna. fast morgonen och eftermiddagen är värst haha. söt vi måste vara. menmen. på torsdag ska jag gå en stund på stan medans mormor har utvs. med tova. blir nog mysigt de. sedan tror jag vi skulle äta i stan åxå. ännu mera mys. sedan på fredag ska vi äta sallad!!!<33333 älskar de. så gott. och nu kom jag även på att jag MÅSTE plugga imorgon. jobbigt men lönar sig när jag gör de. så jag gör de. hehe. flummit inlägg eller vad? blir så när man är pigg! hehe hörs imorgon mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0