glad

sitter och myser här med murres täcke och mina anktofflor. så mys så! har ätit mat och grejer också. skolan då. har varit tråkig rent ut sagt. roligare dagar har jag haft. iaf såg vi klart på narnia. jag grinade. fast de va mest för att dom dödade aslan. hatar egentligen filmen. för den är tråkig. men just när de är krig och dom gör illa varann, de är de jag inte gillar. hatar när djur skadas. fast jag våldsgrinade inte. hehe. kom typ bara 2 tårar. så ja. annars har de inte hänt någonting kul typ. de äckliga va när 9:orna gick runt och sprutade nässpray på alla, i ansiktet t.o.m. asvidrigt. töntiga nior vi har <33 hehe. iaf vissa grabbar. menmen. finns sånna överallt. efter skolan hade vi konfa. vi skulle spela teater för varann. haha askul! jag ska ju vara med och spela i kyrkan den 29 med! för små 6-åringar. asgulligt! hehe. jag har ju emilia med mej då. så de äre ju lungt lixom. hehe puss.

just nu sitter jag och diggar tove styrke. ashärlig låt. och jag är GLADDDDD! både för han och för att jag valde att praoa hos mormor. för då kan jag plugga. vet att de låter helskumt. men de känns skönt för mej. då kan jag plugga inför dom kommande proven. och så kan mormor hjälpa mej. ÅH nöjd jag blev nu med lite eftertanke. tur jag har min momma (L). men nu ska jag ladda hem ny musik. hehe. men jag får nå kottefel för jag vet inte vem eller vad låten heter som jag bara älskar. malin sjöng på den igår på stan. VILL VETTTTTA!göad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0