hemma

hemkommen efter en natt med mina konfimandvänner. ytters trevligt hade vi! mycket skratt och aktiviteter. ehhe. vuxen jag lät. menmen. de roligaste va nog när vi körde chokladfabriken. åh va jag skrattade!fast den va bara kul igår, vi körde den förut idag med. men de sög då. och spökslingan va ruskigt kul den med. även om jag blev rädd. så va de ju askul. de dåliga va att vi blev tvungna att lägga oss 12. alltså visst, kanske va bra när vi skulle upp 8, men tror ni någon va trött vid 12? knappast. inte jag iaf. men de va bara att försöka sova. somnade till slut. vet ikke vad klockan va. men iaf. idag väcktes jag av min söte vän erik päron pung. solklart knäckte han fingrarna i öronen på mej som jag bara hatar! åh låter asäckligt! så trevligt vaknade jag. och de jobbiga va att han väckte mej för att berätta att han va hungrig? kyssmä va less jag blev på karln då! men de gick över rätt fort. hehe. så åt jag frulle,fixade mej så städade vi överallt! bra de. sedan lekte vi så gick vi på gudstjänst. den va ASDRYG. hehe jag va så trött så de va inte ens mysigt att sitta där. ville bara hem. och här sitter jag. och äter upp mitt godis. mummmmmma. resten av denna söndag ska jag bara mysa. ett måste är att bada! love it! med ljus och musik. åh. sedan ska jag sitta här och se ensam mamma söker. sedan ska jag nog sova. eftersom jag ska upp vid halv 6? eller nåt sånt. praoar ju hos mormor denna vecka. blir bra de. mysa med ens besta ven lixom. och så ska jag plugga. känns åxå bra de.

ni får bilder någon dag framöver. orkade inte knäppa kort. amanda gjorde ju de. qvarfort, eller hur de stavas. så jag snor från hennes blogg om hon lägger ut där. hörssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0