hemma från boda borg

HAHAHA. störtskön dag på büda börg. haha. tyvärr försvann spökena direkt typ. så vi träffade bara på dom 3 gånger. första gången blev vi rädd. sen va de väl inte så mkt. men kul hade vi! klarade Hela 7 BANOR! HEHE STOLT. erik trivdes nog med 3 härliga tjejer åxå. levde livet lixom. orkar inte berätta så hemskt mkt. alla vet ju hur de är på boda borg! sedan släppte dom av mej i stöde. skulle gå till farmor och farfar. fick mat där och de. sedan åkte vi hem. nu är jag hemma. sitter och kollar på mina underbara fina knän. FYFASEN va fult. blå och röd. me like. fast ne. så nu ska jag duscha, se tv och bara müsa. juste måste skicka om ett papper om min barndom. KOTTE va jag hatar dendär uppg. nu alltså. kommer få G bara. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0