hemmmma

nu är jag hemma! hittade iaf de jag sökte som mest! kul de. ska visa er bild. plus höstbilderna. kän göra de nu när jag ändå väntar på att limmet ska torka. SPENANDE ELER VAD? vet att ni vill se. men ni får nog vänta ett tag till. hoppas de blir kanon! men iaf. när vi va där på erikshjälpen va de en tant som kissade på sej! SERIÖST. de luktade apa där. melker ba; MEEE, VA ÄRE SOM LUKKKKTAR????? hahahha asnice ju. fast ne. a sedan åkte vi och åt på donken. satt ju fint i kaggen de. sedan for vi till mormor för melker va bajsnödig och ester kissis. haha. men vi skulle ändå dit. alice va ju inte lite go heller. asmysigttjej.se
så nu sitter jag här och väntar..man märker att man får dåligt tålamod när man vill pyzla. men nu ska jag iaf visa bilder!


roliga grejer dedär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0