ingen rubrikis

godmorgon kycklingar! ville bara skriva kyckling. varför vet jag inte. menmen. jag dog nyss. haha. emilia fattar grejen lixom. hehe. idag vill jag på stan. bara mysa. försöker locka med mamma och barnen. får hoppas hon hänger på. annars tar jag mej dit själv. tror ja. men iaf. har målat lite mer på mitt pyzel. de blev inte riktigt som jag ville. menmen de va första gången så. ni ska få se senare idag. jag promise ju. tror jag ska hoppa i badet med musik och massa mys såhär på morgonen. eller ja. förmiddagen kanske de är. skulle inte sitta helt fel inte.

idag hoppas jag att tova kan hjälpa mej att ladda hem en bra sida där man laddar hem filmer. sååå sugen på massa filmer. speciellt "ingen kan älska som vi" även om jag har önskat mej den i julklapp så vill jag ändå se den. asmysig ju. heheh. men nu ska jag iaf hoppa i badet. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0