jobbig uppsats om man nu kan kalla de så

NU ÄR JAG KLAR MED DEN! gud va jobbigt. blev iaf rätt nöjd med den. personlig så de skriker om de. fast inte privat då. ehhe. bjöppar på mej själv gör jag åxå. bra de ju. ska skicka den till mormors jobb imorgon så hon kan skriva ut de åt mej. om hon nu vill de. men de tror jag nog hon vill. får ringa na imorgon. nu sitter jag och hoppas på att mamma min vill åka till stan en snabbis sen när robban kommit hem. sedan ikv ska jag vara med malin ja. undra va vi ska göra då? ahha. hyss som vanligt eller vad? aja. imorgon ska jag och dom bästa ha lite partaj hos emilia. hälovin. askul. hoppas nån kommer och skrämmer oss. hehehhe. ska gå ner och fota pyzlet nu så ska jag lägga in de sen. ASFULT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0