konfirmationsövernattning

god morgon mina homies! har nyss duschat, rakade mej med. benen alltså. haha. jaja. ska väl packa och fixa inför denna helg. kommer nog bli riktigt kul, hoppas jag! känns som att man ska ha med sej hur mkt som helst. ska försöka tänka att jag inte ska ha med mej så mkt. inte så långt hem om de skulle vara något. hehe. men nu ska jag packa väskan. måste leta madrassen åxå. ingen aning vart den är. måste hitta den för emilia ska ju dela med mej. jelp tiep. nej men ska nog hitta den. om jag letar. får se om jag kan blogga från mobilen eller om jag får låna emilias coolmobil. gillar den ja. hehehhe. så om jag inte bloggar så är de för att jag har roligt.

HARE GÖTT NURÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0