mina brüdar

good morning my friends! lite engelska kan man ju bjöppa på såhär ibland. iaf. har precis målat the nails. rosa. me like. ska snart duscha. sedan packa och de. äta ska jag göra innan jag far åzå. sen undra jag om jag ska åka hem och äta middag kanske? eller så sticker jag upp till momma. eheh. nej då blir mamma min arg påme. de verkar ju onödigt. juste. ska ringa mormor åxå. ska görat på en gång! eller om ett tag, måste blogga ordentligtju! kommer inte blogga förrns imorgon  på eftermiddagen typ. men jag ska ju vara med mina brüdar. de måste jag ju få.  nej jag har inget mer att skriva nu så jag ringer mormor ist. hinner nog med mer inlägg innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0