mjölkrig

ja, jag sitter i soffan nuja. less på min cp dator. funkar knappt. åhhhhh. seg som tusan ären åxå. även fast jag har raderat hur mktttt som helst funkar de inte. blir bara segare och segare. så df sitter jag här. vid bärbara. får jag pengar i jul ska jag fasen köpa mej en egen. måste ha en ny dator, såäre bara... SERU DE MAMMMA. SYND OM MEJJJJJ. fast ne. de tycker na inte. menmen. skolan då. skönt att komma tbx. har skrattat hla dagen. malin hälldin blev sur påme. vilket inte va å bra. känns som de bara blir värre och värre. och de vill ja inte. men iaf. på hk:n baka vi lussebullr. hahahaahhaha. jag och albin hade mjölkrig. fan va jag dog. mina ögonbryn va vita. little mongo. söt vaja. albin med. ehehehe. han va ju bara redo att slåss. så helt plötsligt putta han mer me på golve, så jag lekte sop ett tag. uffa. efter de hade man mjöl lite här och där. i nasan, kläderna, och nyss hittade jag i bh:n. ytterst mys. men iaf. nu MÅSTE jag råplugga spanska eftersom de är prov på torsdag. kan de inte. så ska plugga nu innan de blir träning, styrke i lucksta. jaja-.- hahahahahha. hejdå!

lovar att jag ska bju på bilder snart. återkommer med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0