olle är min idol.

hemma nu. ska snart på träning. haha. hade elevens val efter musiken. hade alltså innebandy med cissi. verkligen supergo tjej! men de va bara jag och emma som va där. så då hoppade olle och pontur över med oss. hehe. askul. olle är ju lixom min idol på skolan. garvar bara jag ser han. ahha. a så han lånade min klubba ett tag, han skulle ju impa på me. han skulle visa att han va lika bra som mej. jo..visst! ahah. a men de va kul. sedan efter skolan for jag,mamma och barnen till stan för mamma skulle köpa en julklapp till moi, pluus mat. så nu har jag nyss äte kina mat. LOVE IT. kommer bajsa på mej on treningen. emilia får stå ut <3. hanne va ju sjuk åxå..lillhanne som elin skrev. hehe. gillar elin ja. vill vara som henne. cüül chej enligt mej dårå. men nu ska jag fara på träning. hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0