på stan

förut gjorde jag mat för jag ville vara snäll med mor min. ehhe. sedan for bara vi två på stan. de va ju mysigt. turkarna va ju på en som vanligt. blev då inte förvånad iaf. haha mamma heja så glatt hon på pojkarna, sen när vi gått en bit bort viskar hon: skulle jag ha sagt hej???? haha bra där mamma! a sedan gick vi runt lite. ska visa va jag tog med mej hem. riktigt nöjd. asfräcka!!!! så nu kan ni ju kalla mej coolabrüden! HEHE. nejmen skoja lite ja. iaf. undra varför killar alltid ska lana. jäkla kottar. hejdåååå!


elskar trujan ja.


a ni kanske inte ser men de är en sån här bh, fast mjuk. kommer inte på namnet på dom men vafasen, ni fattar ju ändå, ASSNYGG OR WHAT????

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0