sean banan <3 julia banan

hellloo! nu är ALLLA mina långa naglar borta. BUHUUUU. menmen. alla gick typ av så de gjorde ont. hatar de. så nu är alla korta och fula, men hwo gives them? inte jag iaf. eller jo, lite men vafan. äh! nyss har jag och mormor sorterat sjukvårdprylar som ska till olika ställen här på tippen. va lite småkul hehe. bra gick de åxå. nu sitter jag och gör dagboken. sedan vet jag ikke vad jag kan göra??? plugga vet jag inte riktigt om jag fullt sugen på att göra just nu..har iaf suttit och lyssnat på när sean banan va på mix megapol. AHHA LOVE HIM! han är köng ju. idag ska jag ta hem låtfan! snakka om att jag gillar den! hehe. diggar hela låten. mormor satt bara och skratta åt han för att han är så dålig. mormor vettu. men iaf. nu borde jag skriva klart dagisen, så skriver jag här senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0